Έλεγχος και Εκκαθάριση Δαπανών
1.Πότε πληρώνονται οι αμοιβές;
Οι πάσης φύσεως αποδοχές των αμειβομένων από τη Μ.Ο.Δ.Υ. του Ε.Λ.Κ.Ε. καταβάλλονται μέσω της Ενιαίας Αρχής Πληρωμής και στις προθεσμίες που ορίζει η εν λόγω Αρχή και αναρτώνται στην ιστοσελίδα https://www.gsis.gr/.
2.Ποιος/α μπορεί να οριστεί χρησιούχος παγίου?
Ως χρησιούχος παγίου μπορεί να οριστεί υπάλληλος που έχει μόνιμη σχέση εργασίας με τον Φορέα (Ερευνητές/ΕΛΕ, Μόνιμοι & ΙΔΑΧ)
3.Δικαιούται ο προμηθευτής προκαταβολή ή πληρωμή προτιμολογίου στην περίπτωση προμηθευτή εξωτερικού για την προμήθεια του;
Ο προμηθευτής εσωτερικού δικαιούται προκαταβολή για την προμήθεια του μέχρι συγκεκριμένου ποσοστού ανάλογα με την κατηγορία του έργου.
Ο προμηθευτής εξωτερικού δικαιούται πληρωμή με την έκδοση προτιμολογίου.
Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις ο/η Ε.Υ. του έργου ή άλλο μέλος του προσωπικού εφόσον έχει μόνιμη ή αορίστου χρόνου εργασιακή σχέση με το «ΕΚΕΦΕ Δ» καθίσταται υπόλογος για την απόδοση και το κλείσιμο της προκαταβολής ή πληρωμής του προτιμολογίου με την απόδοση του τιμολογίου του προμηθευτή και των σχετικών δικαιολογητικών δαπανών.
4.Ποιος μπορεί να είναι δικαιούχος προκαταβολής μικροεξόδων;
Η προκαταβολή μικροεξόδων μπορεί να εκδοθεί στο όνομα του/της Επιστ. Υπευθύνου/νης ή του/της υπαλλήλου που διαχειρίζεται το έργο, εφόσον αυτός διατηρεί μόνιμη σχέση με το φορέα ή έχει σύμβαση αορίστου χρόνου.
Σημειώνεται ότι η απόδοση της θα πρέπει να ολοκληρώνεται εντός τριών μηνών από την ημερομηνία έκδοσης της και δεν μπορεί να υπερβαίνει το διάστημα αυτό.
5.Μπορεί στο ίδιο έργο να υπάρχει πάνω από μια ανοιχτή προκαταβολή μικροεξόδων;
Κάθε έργο μπορεί να έχει ενεργή μία μόνο προκαταβολή.
6.Πότε και πως θα πρέπει γίνεται η απόδοση προκαταβολής μικροεξόδων;
Οι προκαταβολές θα πρέπει να αποδίδονται τμηματικά και το χρηματικό υπόλοιπο αυτής θα πρέπει να κατατίθεται στο λογαριασμό του έργου που έχει εκδοθεί με την παρέλευση τριών μηνών.
7.Ποια παραστατικά γίνονται αποδεκτά για την απόδοση προκαταβολής μικροεξόδων;
Τα παραστατικά θα πρέπει να έχουν εκδοθεί στο εσωτερικό της χώρας και να είναι αποδείξεις λιανικής πώλησης έως 100 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
8.Σε περίπτωση επιστροφής αδιάθετου υπολοίπου ποιο έντυπο συμπληρώνω;
Σε κάθε περίπτωση δρομολογείτε στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ επισυνάπτοντας και το καταθετήριο της επιστροφής του αδιάθετου υπολοίπου.
9.Πόσες αποδόσεις και κάθε πότε μπορώ να τις δρομολογώ με την ταυτόχρονη ταχυδρόμηση των πρωτότυπων αποδείξεων λιανικής πώλησης ΑΛΠ;
Μέχρι τρεις μηνιαίες αποδόσεις και εφ’ όσον σε κάθε απόδοση περιλαμβάνονται τουλάχιστον 5 Αποδείξεις Λιανικής Πώλησης (ΑΛΠ).
Για παράδειγμα εάν τον 1ο μήνα έχετε 1 ΑΛΠ, τον 2ο μήνα 3 ΑΛΠ τότε τον 3ο μήνα μπορείτε να αποδώσετε σε μια και τελική απόδοση τις 4 ΑΛΠ των προηγούμενων μηνών συν τις υπόλοιπες του 3ου μήνα.
Η απόδοση πραγματοποιείται συμπληρώνοντας μόνο ένα έντυπο, στο οποίο μπορεί να συμπεριληφθεί το ποσό, η ημερομηνία επιστροφής του αδιάθετου υπολοίπου που αναφέρεται στο καταθετήριο του τραπεζικού λογαριασμού του έργου.
10.Μπορώ εφόσον έχω δρομολογήσει μια απόδοση να την διορθώσω;
Ναι, αλλά χωρίς να αντικαθίστανται κάποια απόδειξη με κάποια άλλη.
11.Με ποιον τρόπο διαβιβάζω μια απόδοση με τις πρωτότυπες αποδείξεις λιανικής πώλησης ΑΛΠ;
Σε κλειστό φάκελο μέσω του Τμ. Γραμματείας/Κεντρικό Πρωτόκολλο, που θα αναγράφεται εξωτερικά υπόψη Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών ΕΛΚΕ-Μικροέξοδα, ο κωδικός του έργου και ο αριθμός πρωτοκόλλου του εντύπου απόδοσης που δρομολογήθηκε στον πάπυρο, επισυνάπτοντας το υπογεγραμμένο έντυπο απόδοσης και το καταθετήριο, εφόσον αυτό υπάρχει.
12.Αν κάποιος είναι συνεργάτης με ανάθεση έργου δικαιούται ημερήσια αποζημίωση;
Ο/Η συνεργάτης με ανάθεση έργου εφόσον έχει την ιδιότητα του επιτηδευματία με υποχρέωση τήρησης βιβλίων και στοιχείων εκδίδει τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και λαμβάνει την ημερήσια αποζημίωση ως αμοιβή με τις κρατήσεις που ορίζει ο νόμος.
13.Από ποια ημέρα μπορεί ο μετακινούμενος να αποζημιωθεί για τα έξοδα του;
Ο/Η μετακινούμενος/νη δικαιούται ημερήσια αποζημίωση και διαμονή από την ημέρα μετάβασης εφόσον είναι η προηγούμενη της έναρξης των εργασιών και μέχρι την ημέρα επιστροφής εφόσον συμπίπτει με τη λήξη των εργασιών και το έργο χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και ρυθμίζεται από τον Ν. 4336/2015.
Ο/Η μετακινούμενη δικαιούται ημερήσια αποζημίωση από την ημέρα μετάβασης εφόσον είναι η προηγούμενη της έναρξης των εργασιών και μέχρι την ημέρα επιστροφής εφόσον συμπίπτει με την ημέρα λήξης των εργασιών ή την επόμενη αυτής αν το έργο χρηματοδοτείται από διεθνείς, ιδιωτικούς ή άλλους πόρους και ρυθμίζεται από απόφαση του ΔΣ (ΔΣ 714/29-09-22/Θέμα 17Ζ). Για τις ημέρες μέχρι τη λήξη των εργασιών δικαιούται ολόκληρο το ποσό της ημερήσιας αποζημίωσης ενώ για την επομένη της λήξης των εργασιών δικαιούται το 50% αυτής. Διαμονή δικαιούται από την ημέρα μετάβασης εφόσον είναι η προηγούμενη της έναρξης των εργασιών και μέχρι την ημέρα επιστροφής εφόσον συμπίπτει με τη λήξη των εργασιών.
14.Ποια δικαιολογητικά είναι απαραίτητο να επισυνάπτονται στο Εξοδολόγιο Υλοποιημένης Μετακίνησης;
Στο Εξοδολόγιο Υλοποιημένης Μετακίνησης απαιτείται να επισυνάπτονται όλα τα παραστατικά που αποδεικνύουν τη μετακίνηση όπως boarding passes, αποδείξεις πώλησης εισιτηρίων, αποδείξεις διαμονής, registration fees, αποδείξεις είσπραξης, βεβαιώσεις συμμετοχής σε συνέδριο/ συνάντηση και οτιδήποτε άλλο ζητηθεί ανάλογα με την περίπτωση.
Επισημαίνεται ότι οι αρμόδιοι υπάλληλοι έχουν την ευθύνη της πραγματοποίησης της μετακίνησης με τον οικονομικότερο τρόπο και οφείλουν να αντιμετωπίζουν με τον προσφορότερο και οικονομικότερο τρόπο την κάλυψη των πραγματικών αναγκών της μετακίνησης.
15.Τι πρέπει να κάνει ο μετακινούμενος αν επιθυμεί να πάρει προκαταβολή για τη μετακίνηση;
Αν κάποιος/ποια μετακινούμενος/νη επιθυμεί να πάρει προκαταβολή για τη μετακίνηση, θα πρέπει στην «Αίτηση Μετακίνησης» που θα συμπληρώσει να αναγράψει αριθμητικώς και ολογράφως το ύψος της προκαταβολής που επιθυμεί να λάβει.
Στην περίπτωση που είναι μόνιμος/μη υπάλληλος ή ΙΔΑΧ το ποσό της προκαταβολής που αιτείται θα πιστωθεί σε λογαριασμό που τηρείται στο όνομα του/της δικαιούχου της προκαταβολής σε οποιοδήποτε αναγνωρισμένο πιστωτικό ίδρυμα της ημεδαπής. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το ποσό της προκαταβολής θα πιστωθεί στον τραπεζικό λογαριασμό του/της Επιστ. Υπευθύνου/νης του Έργου.
Ο/Η δικαιούχος της προκαταβολής καθίσταται υπόλογος/γη για την απόδοση του.
Δεν επιτρέπεται η έκδοση προκαταβολής σε δικαιούχο, που για οποιοδήποτε λόγο, δεν έχει αποδώσει εμπροθέσμως προηγούμενη προκαταβολή που έχει λάβει.
16.Τι πρέπει να κάνει ο μετακινούμενος αν δεν επιθυμεί την κάλυψη δαπανών εισιτηρίων ή διαμονής από το έργο;
Αν ο/η μετακινούμενος/νη δεν επιθυμεί την κάλυψη δαπανών εισιτηρίων από το έργο θα πρέπει υποχρεωτικά να αποδείξει την πραγματοποίηση της μετακίνησης προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε ευκρινές φωτοαντίγραφο (π.χ. κάρτες επιβίβασης, διόδια, κτλ).
Αν ο/η μετακινούμενος/νη δεν επιθυμεί την κάλυψη δαπανών εισιτηρίων ή/ και διαμονής θα πρέπει στο Εξοδολόγιο Υλοποιημένης Μετακίνησης στο πεδίο των παρατηρήσεων να κάνει αιτιολόγηση ανάλογα με την περίπτωση πχ. ότι τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής θα καλυφθούν από άλλη πηγή χρηματοδότησης ή ότι φιλοξενήθηκε και τα έξοδα διατροφής θα καλυφθούν από την ημερήσια αποζημίωση που θα δοθεί από το έργο μετά την επιστροφή του μετακινούμενου.
17.Στις μετακινήσεις με Ι.Χ. αυτοκίνητο ή μισθωμένο όχημα απαιτείται Δελτίο Αποστολής;
Στην περίπτωση που ο/η μετακινούμενος/νη μεταφέρεται με Ι.Χ. αυτοκίνητο ή μισθωμένο όχημα, η μετακίνηση δεν γίνεται για διενέργεια ελέγχων, αυτοψιών ή δειγματοληψιών και γίνεται μεταφορά υλικών, που λόγω όγκου ή βάρους δεν μεταφέρονται με συγκοινωνιακά μέσα τότε απαιτείται Δελτίο Αποστολής. Στην περίπτωση αυτή η αίτηση μετακίνησης θα ανατίθεται και στο Γραφείο Ταμειακής Διαχείρισης – Λογιστικής της ΜΟΔΥ ΕΛΚΕ και θα πρέπει ευκρινώς να αναγράφονται στο πεδίο των παρατηρήσεων τα κάτωθι στοιχεία:
18.Τα παραστατικά μετακίνησης σε ποια στοιχεία εκδίδονται;
Η έκδοση των παραστατικών μετακίνησης πραγματοποιείται στα στοιχεία του μετακινούμενου.
19.Ποια ποσά δικαιούται να λάβει ως αποζημίωση ο μετακινούμενος;
Επισυνάπτεται για ενημέρωση ο Επικαιροποιημένος Πίνακας Μετακινήσεων με τις επιλέξιμες δαπάνες και τα ανώτατα ποσά για έργα που χρηματοδοτούνται από εθνικούς πόρους και ρυθμίζονται από τις διατάξεις της υποπαρ. Δ.9 της παρ. Δ του άρθρου 2 του ν. 4336/2015 όπως εκάστοτε ισχύει και για έργα που χρηματοδοτούνται από διεθνείς, ιδιωτικούς ή άλλους πόρους και στα οποία εφαρμόζεται απόφαση Δ.Σ. 714/29-09-22 Θέμα 17Ζ καθώς και ο Πίνακας Χωρών.
Αμοιβές
Αποστολή «Εντολής Πληρωμής Αμοιβής» στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ.
Προσοχή
Τα δικαιολογητικά ανά κατηγορία σύμβασης είναι τα κάτωθι:
– Αμοιβές Συμβάσεων Εργασίας & Αμοιβές Συμβάσεων Υποτροφίας:
Εντολή Πληρωμής Αμοιβής
– Αμοιβές Συμβάσεων Έργου:
1. Εντολή Πληρωμής Αμοιβής
2. Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών
3. Φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα (εφόσον απαιτείται)*
– Αμοιβές με Τίτλο Κτήσης:
1. Εντολή Πληρωμής Αμοιβής
2. Φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα (εφόσον απαιτείται) *
– Πρόσθετες Αμοιβές:
1. Εντολή Πληρωμής Αμοιβής
2. Απόφαση Δ.Σ. για την έγκριση χορήγησης της πρόσθετης αμοιβής
3. Υπεύθυνη Δήλωση του/της υπαλλήλου (άρθρο 6 του ν. 1256/1982), στην οποία δηλώνει τις πρόσθετες αμοιβές που έχει λάβει το εν λόγω χρονικό διάστημα
4. Βεβαίωση του/της Προϊσταμένου/ης του Τμήματος Οικονομικού της Δ.Δ., στην οποία δηλώνεται το σύνολο των τακτικών αποδοχών του/της υπαλλήλου και συνοδεύεται από την κατάσταση μισθοδοσίας για το εν λόγω χρονικό διάστημα
5. Φύλλα χρονοχρέωσης (η φόρμα Α1 υπογράφεται σε μηνιαία βάση και η φόρμα Γ1 τον Δεκέμβριο)
– Πρόσθετες Αμοιβές από άλλους Φορείς:
1. Εντολή Πληρωμής Αμοιβής
2. Σύμβαση μίσθωσης έργου ή απόφαση ΔΣ του ιδρύματος από το οποίο αποστέλλεται η αμοιβή προς πληρωμή
3. Υπηρεσιακό σημείωμα στο οποίο βεβαιώνεται ότι το έργο πραγματοποιήθηκε εκτός ωραρίου και υπογράφεται από τον Ε.Υ. και τον εκάστοτε Δ/ντή
4. Υπεύθυνη Δήλωση του/της υπαλλήλου (άρθρο 6 του ν. 1256/1982), στην οποία δηλώνει τις πρόσθετες αμοιβές που έχει λάβει το εν λόγω χρονικό διάστημα
5. Βεβαίωση του/της Προϊσταμένου/ης του Τμήματος Οικονομικού της Δ.Δ., στην οποία δηλώνεται το σύνολο των τακτικών αποδοχών του/της υπαλλήλου και συνοδεύεται από την κατάσταση μισθοδοσίας για το εν λόγω χρονικό διάστημα
*Φορολογική ενημερότητα απαιτείται όταν το συνολικό ποσό υπερβαίνει τα 1.500€ και ασφαλιστική ενημερότητα όταν το συνολικό ποσό υπερβαίνει τα 3.000€.
Η φορολογική ενημερότητα εκδίδεται για είσπραξη χρημάτων από Φορείς του Δημοσίου Τομέα (πλην Κεντρικής Διοίκησης) και η ασφαλιστική ενημερότητα για είσπραξη εκκαθαρισμένων απαιτήσεων από το Δημόσιο, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ και ευρύτερο Δημόσιο Τομέα
Τα ποσά των δαπανών μετακίνησης καταβάλλονται στον/στην μετακινούμενο/νη μετά την ολοκλήρωση της μετακίνησης, με μόνη προϋπόθεση την υποβολή στο γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ των πιο κάτω δικαιολογητικών:
Αίτηση Μετακίνησης
Αποστολή «Αίτησης Μετακίνησης» στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του εντύπου μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ, σε εύλογο χρονικό διάστημα πριν την ημερομηνία του ταξιδιού.
Προσοχή
Εάν ο/η μετακινούμενος/νη είναι μόνιμος/μη υπάλληλος ή ΙΔΑΧ ή με μετάκληση, η αίτηση ανατίθεται επιπλέον στη Διεύθυνση Διοικητικού/Τμήμα Προσωπικού για έκδοση Απόφασης έγκρισης της μετακίνησης.
Εάν ο/η μετακινούμενος/νη είναι απασχολούμενος/νη στο Κέντρο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και η μετακίνηση επιβαρύνει τον προϋπολογισμό έργου που χρηματοδοτείται ή συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους (Ελληνικό Δημόσιο, ΓΓΕΚ, ΕΛΙΔΕΚ, συγχρηματοδοτούμενα έργα ΕΣΠΑ, κ.α.) η Αίτηση ανατίθεται επιπλέον στο Γραφείο Συμβάσεων Φυσικών Προσώπων του ΕΛΚΕ για έκδοση Απόφασης έγκρισης της μετακίνησης.
Εξοδολόγιο Υλοποιημένης Μετακίνησης
Αποστολή του «Εξοδολογίου Υλοποιημένης Μετακίνησης» το αργότερο δέκα (10) μέρες μετά την επιστροφή του/της μετακινούμενου/νης, συνοδευόμενο από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ.
Προσοχή
Αποστολή «Πρωτοκόλλου Παραλαβής ΕΛΚΕ» στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ.
Προσοχή
Στην περίπτωση έκδοσης προτιμολογίου:
Αποστολή «Εντολής Πληρωμής Προμήθειας ΕΛΚΕ» στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ .
Προσοχή
Στην περίπτωση έκδοσης τιμολογίου ή απόδοσης του προτιμολογίου:
Αποστολή «Πρωτοκόλλου Παραλαβής ΕΛΚΕ» στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ.
Προσοχή
Α. Για την πληρωμή της προκαταβολής:
Αποστολή «Εντολής Πληρωμής Προμήθειας ΕΛΚΕ» στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ .
Προσοχή
Β. Για την απόδοση της προκαταβολής:
Αποστολή «Κατάστασης Τιμολογίων ΕΛΚΕ» στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών του ΕΛΚΕ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διακίνησης εγγράφων ΠΑΠΥΡΟΣ.
Προσοχή
Από 1.6.2024 έχει τεθεί σε εφαρμογή η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση στις Δημόσιες Συμβάσεις (B2G) δυνάμει του ν.4601/2019 (Α΄44) για πόσα άνω των 2.500€ και για συμβάσεις που συνάπτονται ή/και εκτελούνται στα πλαίσια έργων.
Στην περίπτωση αυτή, ο προμηθευτής υποχρεούται να εκδώσει ηλεκτρονικό τιμολόγιο μέσω παρόχου (B2G) στο οποίο είναι υποχρεωμένος να αναγράψει μεταξύ άλλων και στοιχεία αναφοράς της σύμβασης όπως ΑΔΑΜ σύμβασης, έργο κτλ. και βάσει των στοιχείων αυτών είναι ευδιάκριτο το έργο, ο Ε.Υ. και ο διαχειριστής στον οποίο θα ανατεθεί το τιμολόγιο για να προχωρήσει στη συνέχεια τη διαδικασία με το Πρωτόκολλο Παραλαβής.
Βάσει των ανωτέρω, παρακαλούμε πολύ στην επικοινωνία που θα έχετε με τους προμηθευτές, για κάθε αγορά προϊόντος/υπηρεσίας άνω των 2.500,00€, να αποστέλλετε υποχρεωτικά τον παρακάτω πίνακα (αφού συμπληρωθούν τα κενά), έτσι ώστε να μπορούν να εκδώσουν τα τιμολόγιά τους, αλλά και να γίνουν δεκτά από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕΔ) και την Εφαρμογή Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Τιμολογίων (ΕΔΗΤ).
Για τη διευκόλυνση σας, παραθέτουμε το πιο κάτω βοηθητικό κείμενο που μπορείτε να στέλνετε στους προμηθευτές:
“Προκειμένου να εκδώσετε το τιμολόγιο, σας ενημερώνουμε ότι ο κωδ. Αναθέτουσας Αρχής είναι ο 1036.E00665.0001. Παρακαλούμε όπως αναφέρεται ευδιάκριτα τον κωδ. του έργου, το ΑΔΑΜ σύμβασης ή ΑΔΑ ανάθεσης για να μπορεί να γίνει η διαδικασία αναγνώρισης και αντιστοίχισης τιμολογίου με έργο και συνεπώς να προχωρήσει άμεσα η πληρωμή του.
Επισυνάπτεται πίνακας με σχετικές βοηθητικές πληροφορίες.
https://elke.demokritos.gr/wp-content/uploads/2024/10/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΤΙΜΟΛ._SITE.pdf
Η έλλειψη των πιο πάνω στοιχείων μπορεί να οδηγήσει στην καθυστέρηση της πληρωμής και ενδεχομένως στην απόρριψη του τιμολογίου σας. Ευχαριστούμε για την κατανόηση. “
Παρακαλούμε πολύ όπως ενημερώσετε το προσωπικού του Ινστιτούτου/Δ-νσης/ Τμήματος σας.
Από 01.01.2025 η υποχρέωση έκδοσης ηλεκτρονικού τιμολογίου επεκτείνεται και στις περιπτώσεις συμβάσεων έργου φυσικών προσώπων που απασχολούνται στο ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ.
Ως εκ τούτου, παρακαλούμε για τις δαπάνες που τιμολογούνται από 01.01.2025 όπως μεριμνήσετε για την έκδοση των τιμολογίων σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
Επισυνάπτεται το σχετικό ενημερωτικό έγγραφο από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και
https://elke.demokritos.gr/wp-content/uploads/2024/10/87178-ΕΙ-2024-ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ.pdf
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε την παρακάτω ηλ. διεύθυνση:
https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/pliromes-kai-eispraxeis/e-invoice
H πληρωμή των συμβασιούχων του Κέντρου πραγματοποιείται μέσω της Ενιαίας Αρχής Πληρωμής και οι Εντολές Πληρωμής Αμοιβής με όλα τα επισυναπτόμενα έγγραφα θα πρέπει να αποστέλλονται στο Γραφείο Οικονομικών Συναλλαγών μέχρι τις 25 κάθε μήνα.
Εφόσον η 25η κάποιου μήνα είναι Σάββατο ή Κυριακή, οι Εντολές Πληρωμής Αμοιβής θα αποστέλλονται την αμέσως προηγούμενη ημέρα.
Σε αντίθετη περίπτωση και προκειμένου το Γραφείο μας να κάνει επαρκή έλεγχο ώστε να διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία του ΕΛΚΕ, η νομιμότητα των πληρωμών καθώς και η εναρμόνιση με την ισχύουσα νομοθεσία, η πληρωμή θα μεταφέρεται στο επόμενο αρχείο.
Τέλος, όσον αφορά τους συμβασιούχους εργασίας, τονίζουμε ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη εντολής πληρωμής αμοιβής, καθώς σε διαφορετική περίπτωση δημιουργείται διαχειριστικό πρόβλημα και το Γραφείο μας δεν δύναται να προχωρήσει στην υλοποίηση των πληρωμών, δεδομένου ότι δεν βεβαιώνεται (δια της σχετικής εντολής και ελλείψει ταύτης) ότι ο υπάλληλος εργάστηκε κανονικά τον οικείο μισθοδοτικό μήνα και συνεπώς δικαιούται ακέραια τις αντίστοιχες προβλεπόμενες μηνιαίες απολαβές.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ